Nog maar 3 weken in Zuid-Afrika..

19 november 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Heyhey allemaal!!!! Sorry dat ik de laatste tijd niks meer van me heb laten horen.. De meeste activiteiten die we wouden doen, hebben we al gedaan. Hierdoor zijn we vooral te vinden bij ons hostel. Lekker genieten van de zon 🌞 Ik heb natuurlijk nog wel wat te vertellen van de afgelopen weken!!!

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al wel gezien hebben ben ik op 9 november naar Robbeneiland geweest. Het was erg interessant om hier te zijn. We kregen een rondleiding door een ex-gevangene wat best een aparte sfeer gaf. Ook kregen we een rondleiding over het eiland. Een interessante dag om op terug te kijken dus!!!

Het weekend hadden we niks gepland, omdat dit het laatste weekend was van onze kamergenoten. We hebben het weekend goed met hun af kunnen sluiten en hebben maandag afscheid van ze genomen 😢

Ook is deze week anders gegaan dan normaal. Op woensdag hebben we afscheid genomen van IKhaya le themba (ons afternoonproject). Door drukte met school en omdat er steeds minder kinderen kwamen hebben we het besluit genomen om de laatste 2 weken hier niet meer heen te gaan. De kinderen waarmee ik werkte ga ik natuurlijk erg missen. Je hebt ze echt leren kennen in een kortere tijd. Gelukkig hadden we gisteren nog een graduation van de 6 grade. Er was een heel programma. Elke klas heeft iets uitgevoerd voor deze kinderen om zo hun afscheid te nemen. Ook wij, als vrijwilligers, hebben iets gedaan voor alle kinderen bij IKhaya! IKhaya was een plek voor kinderen om zich veilig te voelen, een tweede thuis te hebben en om vrienden te maken. Dit kon je echt merken! ❤️

Vandaag zijn we met z’n vieren nog even naar Waterfront gegaan. Een paar spulletjes gekocht voor onze terugreis naar Nederland. Want... we hebben nog maar 3 weken, waarvan nog 2 weken stage. De aankomende weken zullen voor ons even door bikkelen zijn omdat we alles moeten afronden voor school. Maaar na die twee weken hebben we onze laatste week, VAKANTIE!!! We hebben een aantal dingen gepland in die week maar zullen vooral hier bij het hostel lekker van de zon genieten 🌞😍

Vanaf nu zal ik ook niet meer veel reisverhalen plaatsen. Onze reis hier in Zuid-Afrika is bijna voorbij, maar ondanks dat gaan we deze laatste 3 weken enorm genieten ❤️

Tot snel allemaal!

Veel liefs 😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa en Oma van Genderen:
    19 november 2017
    Lieve Naomi wij wensen nog fijne laatste weken en een fijne vakantie de laatste week. Tot over 3 weken in Nederland.