Aftellen is begonnen..

10 september 2017 - Haaksbergen, Nederland

Yes!! Onze laatste week school gaat beginnen. Over precies 7 dagen vertrekken we met z'n vieren naar Zuid-Afrika!! Super spannend natuurlijk, maar wat hebben we er veel zin in.

Ondanks dat we er veel zin in hebben brengt het natuurlijk ook wat stress mee. Wat staat er ons te wachten? Wat moeten we allemaal meenemen? Welke vakken moeten we inhalen en welke niet?

Na onze eerste schoolweek hebben we veel uitleg gekregen over wat we moeten doen in Zuid-Afrika. Daarnaast zijn we op donderdag en vrijdag op school om vakken in te halen of werk vooruit te maken. Stiekem gebeuren er dan ook wel is andere dingen, oeps... Maaaar het is natuurlijk veel leuker om te kijken hoe onze school eruit ziet en wat er in de omgeving te doen is 😋

Deze week gaat het echte werk beginnen. Onze tassen inpakken, afscheid nemen van familie en vrienden, laatste schooldagen volgen om dan uiteindelijk zondagavond op het vliegtuig te stappen richting ons geweldige avontuur!! 😍

Tot snel! 😉

1. Marielle:
    10 september 2017
    Veel succes en Geniet met de grote G. Een ervaring rijker die je je hele leven meenemet. Xxx
  2. Opa en Oma van Genderen:
    10 september 2017
    Natuurlijk gaan wij je volgen. Leuk om je avonturen te lezen.
  3. Ronald stein:
    12 september 2017
    Lieve Naomi, geniet ervan en laat ons genieten van alle ervaringen die gaat op doen.
  4. Inge Slotman:
    12 september 2017
    Oooh....SPANNEND🤗!!!!! Wat een avontuur en wat een bijzondere ervaring!! Wij vinden jou een hele stoere meid en zijn super trots op je!! Gaan je zeker volgen via deze blog en maak ons jaloers met alle reisverhalen😉😘
  5. Lisa Nijhof:
    16 september 2017
    Veel plezier en succes Naomi!