Nog 1,5 week..

1 december 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

De tijd vliegt voorbij.. Op het ene moment zit je nog op 4 weken en op het andere moment nog maar op 1,5 week. De laatste weken zijn erg snel gegaan. We hebben veel afscheid genomen van andere vrijwilligers. Helaas was dat niet altijd even makkelijk.. Over 1,5 week is het aan ons om afscheid te nemen van Tristan, Nqobile en het hele huis. Maaar voordat het zo ver is gaan we natuurlijk nog veel leuke dingen doen, yeaaah!!!

Eerst wil ik graag iets vertellen over mijn laatste dag bij Little Angels. Gisteren hadden we onze laatste dag bij Little Angels.. Voor de laatste week zijn Lisa en ik naar babyclass gegaan. We wouden graag weten hoe het in die klas ging. En wat was het leuk!!!! Ons afscheid hebben we vandaag. Ze waren vergeten dat we weg gingen waardoor ze niks hadden voorbereid, dus gaan we om 11 uur terug om nog een keer afscheid te nemen! Ik heb een geweldige tijd bij Little Angels gehad. Heb veel geleerd van de mensen en de cultuur en ben trots dat ik hier stage heb mogen lopen!!!

Voor volgende week hebben we ook veel op de planning staan. Maandag gaan we gezellig naar een pretpark, dinsdag vieren we sinterklaas en woensdag doen we dan eindelijk onze safari. Het weekend doen we lekker rustig aan en beginnen we met inpakken, want voor je t weet ben ik alweer thuis..

Aan het eind van volgende week plaats ik een nieuwe blog over hoe mijn allerlaatste week was! ☺️

Zie jullie snel!

Veel liefs😘

1. Colinda:
    1 december 2017
    Geniet nog even van je laatste dagen 😘 En wat je zegt we zien je snel!!!
  2. Opa en Oma van Genderen:
    1 december 2017
    Het afscheid van die kindjes zal ook niet makkelijk geweest zijn. Wat een schatjes. En wat heb jij veel gezien en beleefd. Prachtig. Ga die anderhalve week nog genieten en dan weer welkom in Holland.
  3. Marielle:
    1 december 2017
    Lastig zal het afscheid zijn maar alle mooie indrukken en liefde van de kinderen en collega's om je heen zal het allemaal verzachten. Tot snel😙
  4. Marc:
    Nog even volhouden...😆
    Pas je volgende week op voor de leeuwen? Gelukkig heb je straks de foto's nog. Enjoy.