Dag 26, 27 en 28

18 oktober 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Hoihoi allemaal, het is al een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst. Sorry sorry sorry.. ben de afgelopen dagen druk bezig geweest. Maaar, ik heb genoeg te vertellen ☺️☺️

Vrijdag hebben we een geweldige avond gehad. We zijn 's avonds naar de markt gegaan voor Lisa's verjaardag, waaant ze was zaterdag jarig! We hebben de lekkerste pizza van de hele wereld gegeten en zijn daarna terug gegaan naar ons hostel. Een paar uur later stapten we in de uber naar Longstreet. Tijd om een feestje te bouwen voor Lisa's verjaardag. We waren met bijna iedereen van ons hostel, dus super gezellig 😃 Het was echt een super gezellig feestje en zijn rond 1 uur terug gegaan naar het hostel. Tijdens de rit zagen we dat de berg dichtbij ons nog erger in brand stond. (Afgelopen week stond er namelijk een berg in brand. Het weer zat voor de berg dan ook niet mee, geen regendruppeltje te vinden. Eerder deze week konden we ook niet richting Kaapstad. Alles was afgesloten vanwege de brand). Na een lange rit konden we eindelijk ons bed in om heerlijk te gaan slapen.

Waaant zaterdag was het tijd voor een winetasting. We begonnen de dag met een suprise voor Lisa. Tristan had van alles versierd. Rond een uur of twaalf gingen we richting Constantia. Eenmaal daar konden we van alles bezichtigen. Kort daarna hadden we een tour over hoe de wijnen gemaakt zijn. Die beslissing hadden we beter niet kunnen nemen. We stonden er halfslapend bij en konden niet wachten tot we weg mochten😳😳 Op het moment dat de tour voorbij was konden we niet wachten op de winetasting. Iedereen mocht 5 verschillende wijnen proeven. In het begin dacht ik 5 maar?!? Maar dat was zeker genoeg. Allemaal zijn we er achter gekomen dat we eigenlijk helemaal niet zo van wijn houden haha. Na de winetasting zijn we richting Camps Bay gegaan om daar te eten voor Lisa's verjaardag. Later op de avond namen we de uber richting huis en konden we terug kijken op een redelijk geslaagde dag haha.

Zondag ben ik samen met Pauline, Fabienne, Alessio, Selena en Luise naar the contemporary art museum geweest. Het was erg interessant om te zien wat de kunstenaars in Zuid-Afrika hebben gemaakt. We hebben ook vooral veel plezier gehad met elkaar. Na ons bezoekje aan het museum zijn we wat gaan eten. Natuurlijk moest dit pasta zijn, want voor een Italiaan kun je niks anders eten dan pasta als lunch. Niet dat ik daar problemen mee heb 😜😜 Daarom hebben we allemaal pasta gegeten. Alessio deed voor hoe wij onze pasta moesten eten. En één ding weet ik zeker, dit was de allerbeste manier! Na het eten zijn we terug gegaan naar ons hostel en hebben daar met z'n allen een film gekeken.

Vandaag zitten we al op 1 maand.. de tijd vliegt hier. We hebben nog veel op onze planning staan en hebben nog maar 7,5 week te gaan! Dus nog een hele boel om te bloggen. Einde weze week komt er weer een nieuwe blog van de dingen die ik dit weekend ga mee maken.

Dussss tot snel allemaal!

Veel liefs 😘

1. Opa en Oma van Genderen:
    18 oktober 2017
    Wat een belevenissen allemaal Naomi, leuk hoor. En wat je zegt , de tijd gaat heel snel. Geniet nog maar lekker, want voor je het weet is het voorbij.
  2. Stefan:
    18 oktober 2017
    Alweer een maand!!!! Jemig zeg dat vliegt.
    Geef je ogen en oren de kost want er valt veel te zien en te beleven.
    Groetjes uit Haaksbergen.
  3. Marc:
    18 oktober 2017
    Hey Naomi, mooi verslagje weer. Op de terugweg vanavond op Radio 1 geluisterd naar ZA-correspondent Bram Vermeulen over zijn bezoek aan Zeitz Mocaa. Ik dacht: das wat voor jou.... lees ik net ben je dr al geweest! Geen toeval..
  4. Colinda:
    19 oktober 2017
    Wat een groot avontuur is het toch allemaal! Geniet ervan lieve Naomi maar dat lijkt mij enigszins overbodig om te zeggen! 😉Liefs van Ronald en Colinda
  5. Inge Slotman:
    19 oktober 2017
    Wat een rijkdom he als je dit allemaal mag meemaken en ervaren!! Mooi om te zien en te horen via jou!! Al deze onvergetelijke momenten gaan straks prachtige herinneringen worden voor je die je vormen en waar je sterker van wordt!!
  6. Maria Lansink:
    19 oktober 2017
    Wat fijn dat je zo aan het genieten bent en dat je dit mee mag maken.
    Veel liefs en een dikke knuffel