Dag 12, 13 en 14

1 oktober 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Yes, vrijdag mocht ik eindelijk weer naar stage. Na 5 dagen ziek te zijn was ik er ook flink klaar mee haha.. Op stage was het erg chaotisch. De dansvoorstelling kwam er namelijk aan. We hebben samen met de kinderen nog erg veel geoefend om er zaterdag het beste ervan te maken.

Zaterdag was het dan zo ver, de dansvoorstelling van Little Angels!! Om 1 uur moesten we bij de gymzaal zijn om te helpen met klaarzetten. Eenmaal daar kregen we een berichtje van de directeur van de school dat ze er pas om 2 uur kon zijn dus dat we moesten wachten.. typisch afrikaans..... Na een tijdje wachten was ze er. We hadden binnen alles versierd en klaargezet. Er moest natuurlijk ook eten op tafel komen want wat is een Afrikaans feestje zonder eten?!?!? 😋 Rond 3 uur gingen we weer terug naar huis om ons klaar te maken voor de dansvoorstelling. Om 6 uur werden we er veer verwacht. Eenmaal daar werden we meteen ingezet om de kinderen rustig te houden en naar boven te brengen. Na een lange tijd wachten, met huilende kinderen, mocht dan eindelijk de babyclass dansen. Daarna was het onze beurt. De dansjes gingen super goed en de ouders vonden het geweldig om te zien. Na de dansen werden de kinderen naar huis gebracht en kwamen de ouders terug om door te feesten.. best raar toch?!?

Vandaag hadden we een shop dag ingepland. We hebben gemerkt dat we de verkeerde kleding hebben meegenomen voor onze reis hier naar toe. Het is op dit moment nog heeel erg koud. En wat hebben wij mee?!? Heel veel zomerkleding... Dus vandaag gingen we naar Waterfront een groot overdekt shopping centre genaamd Victoria Wharf. We keken onze ogen uit. Zo groot en zo mooi.... Eenmaal binnen was het wel even zoeken naar leuke winkels maaaaar.. we zij geslaagd. We hebben wat kleding binnen kunnen halen om deze koude dagen nog te overleven 😜

Morgen om 9 uur begint onze stage week weer. Dus slaaplekker allemaal! 😘

Veel liefs ❤

1. Opa en Oma van Genderen:
    1 oktober 2017
    Fijn dat je weer bent opgeknapt en dat je je stage weer kunt vervolgen.Groetjes van ons
  2. Inge Slotman:
    2 oktober 2017
    Fijn!! En nu gauw weer glimlachjes toveren op deze prachtige gezichtjes!! Veel plezier😘😘!!
  3. Stefan:
    4 oktober 2017
    Prettig he dat je weer bent opgeknapt. Dat remt behoorlijk dat ziek zijn. Maar goed dat je heb je ook weer meegemaakt en dat in een vreemd land. Een keer wat anders dat een griepje in Nederland. Leuk of niet ook die ervaring neem je mee.